tisdag 22 september 2009

Time for some change

Jag tänker lägga den här bloggen på is ett tag, antagligen ganska länge. Jag tänker dock inte lägga ner recenserandet, utan har istället dragit igång en systerblogg:

http://rubbermonsterfetishism.blogspot.com/

Varför? Därför att det är lättare att nå ut till lite mer folk om jag bloggar på engelska, i förhoppningen om att lära känna lite mer människor med samma intressen. Jag har även lite vänner därute som inte förstår ett ord svenska så jag vill ju dela med mig av mina "fyndiga" kommentarer till dem. Jag räknar med att de tappra själar som följer Gummimonsterfetischism kan lite engelska så häng med nu. Om inte annat så kan ni ju klaga på min inte helt perfekta engelska.

10 kommentarer:

Andreas sa...

Jag hakar på!

Ninja Dixon sa...

Inte helt perfekt engelska rules! Se bara min blog! Välkommen till en ny värld :)

mamoulian sa...

Grunna inte på engelskan... Precis som med oss svenskar och svenskan är det väl inte så överdrivet många engelskspråkiga som är några särskilt enorma bjässar på sitt eget språk... ;-)

Patrick B sa...

''Inte helt perfekt engelska rules! Se bara min blog!''

Min også ;) Hehe.

Den Lekande Människan sa...

Good thinking! Då lägger vi in ett bokmärke på nya bloggen =)

Anonym sa...

maste kolla:)

Ludde sa...

"i will follow !"

passar på att tipsa om kul svensk sida med filmfigurer mm www.filmochting.se

Anonym sa...

Är på!

Dead Moon Night sa...

Gillar din blogg skarpt! Kul att läsa om klassiker som dessa på svenska för en gångs skull, det är dock kul och läsa din nya på engelska! Keep em Coming!
Kolla in min blogg om du känner för det, jag skriver om samma typ av film.

http://deadmoonnight.blogspot.com/

Dead Moon Night sa...

Det var riktigt kul att snubbla över din blogg! Alltid kul att läsa om dessa kultfilmer på svenska även om din nya engelskspråkiga blogg är skitbra med! Keep 'em Coming!
Kolla in min blogg om du känner för det, jag skriver om samma typ av filmer!

http://deadmoonnight.blogspot.com/